مهدیسمهدیس، تا این لحظه: 17 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

دانشمند شبگرد🎓

تبر فراموش میکنه ولی درخت یادش میمونه!🍃

خاطرات یک ماه شروع مدرسه ها

1398/8/1 21:31
نویسنده : Queen Mahdis
211 بازدید
اشتراک گذاری

اولین روز مدرسه با کلی ذوق حاضر شدم پیاده رفتم مدرسه افتادم کلاس طبقه پایین نصف دوستام هم پایینن ولی من رفتم کلاس بالا با کلی خواهش وتمنا و دوباره بعد یک هفته اومدم پایین!در کل من دوساله هیچ خاطره ی خوشی از شروع مدرسه واینا ندارم هنوزم با گذشت یک ماه واتفاقات مختلف دلم صاف نشده با مدرسم و... خلاصه امیدوارم روزهای بعدی قشنگ تر باشه!💙🙌

پسندها (9)

نظرات (3)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
1 آبان 98 21:57
موفق باشی عزیزم
Queen Mahdis
پاسخ
مرسی💜
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
2 آبان 98 1:53
عزیزممم
Queen Mahdis
پاسخ
خوشبحالت مدرسه بهت خوش میگذره
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
4 آبان 98 18:20
میدونی برای چی؟
برای اینکه منم دوران های بدی و تومدرسه پشت سر گذاشتم،ودر اخر به این نتیجه رسیدم که مشکلات مدرسه کاملا گذرا و البته شیرینه!
برای همین "خودم"سعی میکنم برای خودم خوش بگذرونم 
 
Queen Mahdis
پاسخ
🤗چه خوب